Bump minimum cmake
[megaglest-data.git] / tutorials / 3_advanced_tutorial / 3_advanced_tutorial_czech.lng
blob889c2efd951ec00355126bb7cf5f91fb0d1c00ca
1 TUTORIAL_NAME=#3 - Pokročilý tutoriál
2 ;message headers
3 GlestAdvancedTutorial=Pokročilý MegaGlest tutoriál
4 Promoting=Povýšení jednotek
5 WellDone=Výborně!
6 Summoning=Přivolávání
7 Energy=Energie
8 Ritual=Rituál
9 Armies=Armády
11 ;message strings
12 Welcome=Vítejte v pokročilém MegaGlest tutoriálu, zde se dozvíte některé z pokročilejších funkcí hry.
13 MagicBrief=Budete velet frakci mágů, která k boji využívá mágy a přivolávaná stvoření.
14 InitiateBrief=Základní jednotkou mágů jsou novicové, mohou sklízet zdroje a budovat struktury.
15 InitiatePromotion=Novicové mohou být povýšeni na bojové mágy. K tomuto povýšení nejprve vyberte novice a pak použijte příkaz "povýšit na bojového mága".
16 BattlemageBrief=Bojoví mágové jsou základními bojovými jednotkami frakce mágů, mají silné útoky na dálku a také dobrou rychlost a odolnost.
17 EnergyBrief=Jednotky mágů obvykle k produkci potřebují energii, energie se nespotřebovává jako potraviny, ale je nutná pouze tehdy, když je tvořena jednotka. Produkují ji zdroje energie.
18 EnergyBrief2=Vždy se ujistěte, že máte dostatek energie pro produkci nových jednotek.
19 SummonedUnitsBrief=Jiný způsob, jak frakce mágů produkuje jednotky, je, že je přivolá. K tomuto budete potřebovat přivolávačku, ty jsou produkovány v cechu přivolávaček.
20 SummonerBrief=Přivolávačky mohou produkovat několik typů stvoření, nejzákladnější z nich je démon.
21 DaemonBrief=Démoni jsou opravdu slabí, ale i velmi levní, jsou vhodní jako základní bojovníci k boji na blízko a jsou také dobří pro průzkum.
22 OtherSummonedCreatures=Přivolávačky mohou produkovat i další pokročilá stvoření, jako jsou obrněné přízraky a draci, která však vyžadují výzkum správných povýšení.
23 GhostArmorRequirements=Obrněné přízraky vyžadují povýšení na starověkou přivolávačku, ta může být vyvinuta v cechu přivolávaček.
24 GhostArmorBrief=Obrněné přízraky jsou střední jednotka pro boj na blízko, vhodná k ochraně bojových mágů před nepřátelskými bojovníky.
25 RitualBrief=Novicové mají druhý příkaz pro stavění s názvem rituál, který se používá k vytvoření pokročilých struktur a také mocných stvoření, jako je golem. Pro přístup k nim budete potřebovat knihovnu.
26 GolemBrief=Golemové jsou velmi silné obranné jednotky, které mají silný útok a velmi dobrou odolnost, ale mohou se pohybovat pouze tak dlouho, dokud mají dostatek bodů energie.
27 ArmyManagement=Když vyprodukujete větší počet jednotek, mohou být obtížně zvládnutelné.
28 DoubleClickBrief=Dvojitým kliknutím na jednotku můžete vybrat všechny jednotky stejného typu v okolí.
29 GroupSelectBrief=Můžete definovat skupiny jednotek jejich výběrem a stisknutím klávesy Ctrl a klávesy s číslem, poté můžete skupiny vyvolat opětovným stisknutím číselné klávesy.
30 FinalMission=Jako závěrečný test nyní budete muset vybudovat armádu a porazit svého nepřítele.
32 ;objective strings
33 PromoteInitiate=Úkol: Povyšte novice na bojového mága.
34 ProduceSummoner=Úkol: Postavte cech přivolávaček a pak produkujte přivolávačku.
35 ProduceDaemon=Úkol: Přivolejte démona.
36 ProduceGhostArmor=Úkol: Vyviňte starověkou přivolávačku a pak přivolejte obrněný přízrak.
37 BuildEnergySource=Úkol: Postavte zdroj energie.
38 ProduceGolem=Úkol: Postavte knihovnu a pak použijte novice k provedení rituálu stavby golema.
39 DefeatEnemy=Úkol: Vybudujte armádu, najděte a porazte svého nepřítele.
41 ;end
42 WellDoneNextScenarios=Dobrá práce! Nyní můžete bez obav přejít na scénáře s nízkou úrovní obtížnosti. Příjemnou zábavu!